Asphalt:
Hogy jutott eszetekbe hogy feldolgozzátok a Zomby Woof-ot?
Zappa volt az egyik első zeneszerző, aki a fejünkben járt mikor megalapítottuk az Asphaltot. Valami olyasmit testesít meg, amit mi is szeretnénk: több különböző stílus és kultúra szubjektív keverékét, ami ennek folytán aztán őszintévé és vibrálóan izgalmassá válik.
Peter Hess, a zenekarunk egyik tagja javasolta hogy dolgozzuk fel. Célunk volt, hogy egy olyan zappa-dalt válasszunk, ami nem olyan ritkaság hogy senki nem ismerné, de nem agyonjátszott darab még.
Melyik a dalban a kedvenc részetek?
A vége felé, ahol a mély fúvósok bejönnek, amit én "big band farkasnak" hívok - ez egy nagyon vidám rész, mindig nevetnem kell.
A fantasztikus az, hogy a csapat nagyón jól levette a számot már az elején. Ez volt az egyik első darab amit együtt játszottunk, ezen derült ki hogy működik az együttműködésünk. És igaz hogy nagyon bonyolult darab, szinte minden ütemnél változó ritmusképlettel, Zappával tehát nagyon otthon érezzük magunkat. Klassz.
Hogy tudtok páratlan ütemekre menetelni?
A rövid válasz az hogy sehogy, nem igazán menetelünk. Inkább afféle "flash-mob" utcazenekar vagyunk.
A koreográfiánk egyszerre nyugszik absztrakt és tematikus koncepciókon. Susan Marshall and Mark DeChiazza a banda koreográfusa, fantasztikusan hozzák össze a mozgásunkat az általunk játszott bonyolult ritmikájú zenével.
Zomby Woof:
Itt található az együttes honlapja, ott lehet tőlük lemezt venni.
2010, augusztus 16 - 09:47
Quasar:
A darab különösen nehéz, szabadon keveri a hevi metál, a dzsessz, a hetvenes évek elektronikus popzenéjének stílusjegyeit és a Chicago-n nevelkedett fülnek meglehetősen szokatlan fúvósszólamokat. Ahogy Kelly Fisher Lowe megfigyelte, a szöveg ("kirángatlak az ablakon át / és a tetőn majd megtudod / hogy a Zombi Farkas vagyok!") Zappa ötvenes évekbeli olcsó horrorfilmekhez való vonzódását mutatják.
Játssza a kanadai Quasar.
A mai korszellem elkötelezettjeiként a Quasar szaxofonkvartett többdimenziós kortárs zenedarabok bemutatására és népszerűsítésére kötelezte el magát. Az energiájáról, bátorságáról és különleges technikai képességéről ismert együttes a művészeti kifejezési lehetőségek legkülönbözőbb aspektusait deríti fel a sokhangszeres zenétől az élő elektronika alkalmazásáig, az improvizációtól a hangszeres színházig. A Quasar két OPUS díjat kapott.
A Zomby Woof mellett a Black Page-et is műsoron tartják.
Legyen itt akkor már Dweeziltől is (2006):
2010, január 6 - 17:43