(Drooling Midrange Accountants On Easter Hay)
- QuAUDIOPHILIAc | Hammersmith Odeon | Frank Zappa Plays The Music Of Frank Zappa | Joe's Garage Acts II & III | Guitar
Valamikor, a régi időkben a lemeztársaságoknál voltak olyan A&R emberek, akiknek még volt merszük döntéseket hozni, hallgatni a megérzéseikre, szerződtetni egy csapatot, és megpróbálni a legtöbbet kihozni belőlük. Megvan? Ez így volt valamikor nagyon-nagyon régen.
Most már egyáltalán nincs így. Az összes szerződtetéssel, lemezkiadással kapcsolatos döntést ezek a nyáladzó középszerű könyvelők hozzák meg. Mindent a számok döntenek el. A tömegmédiákat meg ezeknek a könyvelőknek az ízlése uralja. Csak dollárokról és centekről van itt szó. Ha pedig valaki olyan zenét szeretne csinálni, amiben hisz, akkor annak az esélye, hogy ezt egy nagyob kiadónál tegye egyenlő a nullával, mert ott mindenki fél. Mindenki szeretné megtartani a munkáját. Ami nem is nehéz – sokkal könnyebb játszani a bölcs hatalmat és nemet mondani valamire, ami csak egy kicsit is neccesebb tartalmú.
"Nem."
A legszörnyűbb az egészben, hogy ezt az ökológiai láncot maguk a művészek tartják életben azzal, hogy már nem is írnak olyan dalokat, amikben hisznek, ehelyett csak arra mennek rá, hogy adásképesek legyenek. Önként váltanak stílust, hogy beleférjenek a ma elfogadottnak számító, rádióbarát norma keskeny keretébe. Bármi, ami ezen a normán kívül esik, az úgysem kerül soha adásba, arról nem lehet hallani, azt nem lehet megismerni. Az Egyesült Államokban ebben a pillanatban feltehetőleg több száz olyan művész van, akik remek számokat, remek zenét csinálnak. Sosem fogjuk hallani őket. Sosem fogunk tudni róluk.
benne a The Deathless Horsie - zene: Village Recorders, LA, 1978 március körül - Interjú:
Ben Manilla, WLIR rádió, 1981 november 17. - Négysávos keverés: Village Recorders, LA, 1978 május 10.
- FZ - beszédhang
- Tommy Mars - billentyűk
- Ed Mann - ütőhangszerek
Hangmérnök: Joe Chiccarelli