(A cím szójáték: honky-tonk = lebuj.)
Egy kis összeállítás Donald Roller Wilson munkáiból - Zappának három lemezén láthatók munkái (kettő itt fent), illetve az Old Masters dobozokon; itt lent pedig majmok-macskák:
Kéretik figyelni az egyes képek címeit is.
Az Elektronikus Don Quijote így ismerteti az alkotót:
Wilson vizuális szellemessége és eredetisége könnyedén Franké mellé volt tehető. Stílusában a bizarr fotó-realizmust a Georges De La Tour festményeit is eltöltő visszavert fény alkalmazásával egyesítette. Minden festményen egy (vélhetőleg a befejezéséhez köthető) dátum, sorszám és időpont volt olvasható, amit egy változó hosszúságú, de mindeképpten eléggé sajátos és rejtélyes cím tett teljessé, csupa nagybetűvel. A The Perfect Stranger-hez használt, 1981- február 1-én készült kép címe 18 sorra rúgott, a Francesco Zappa pedig egy augusztus 22-ei keltezésű élesen megvilágított portréval tüntetett, a címe:
PATRÍCIA LÁTTA, AMINT RICHARD
ÁTMEGY A SZOBÁN, ÉS BIZTOS
VOLT BENNE, HOGY MRS JENKINS
MIATT ZÖLDÜLT EL.
A Them Or Us-on Patrícia egy fal előtt áll, mellette kétoldalt két kis faliállvány, az egyiken egy Heinz kecsöpös üveg, a másikon egy tejjel teli cumisüveg látható. Ez utóbbi állt a The Perfect Stranger borítóján Patrícia gyerekszéke mellett a rendetlen asztalon.
A dupla album hátsó borítóján Frank szépiaszínű portréja látható, mellkasszőrzete szemérmesen villan ki kétsoros vászonzakójának hasítéka mögül. Ökölbe szorított, zöld konyhai kesztyűbe bújtatott bal kezét szinte esküre emeli. Tudjuk, hogy “mi” kik vagyunk – “ők” viszont lehetnek a Reagan adminisztráció, a jobboldali fundamentalisták, a nagyobb lemezcégek, esetleg ezek mindegyike, vagy rajtuk túl bárki és bármi.