"Az egész a budapesti zenés Zappa-projekttel kezdődött, ami úgy egy hónapja lehetett, de most úgy érzem, mintha vagy másfél éve lett volna (ma este megpróbáltam felidézni, hogy is nézett ki a hotelom Budapesten, de egyszerűen nem emlékszem, pedig ott laktam egy hétig), ami egy derekas munka volt vagy tizenöt különböző okból.
Először is lehetőségem nyílt újra együtt játszani Ed Mann-nel, miután vagy 19 évig nem volt ilyesmire alkalmunk. A koncertünkön motívumokat használtunk fel a "Revised Music," a "Marqueson's Chicken," a "We Are Not Alone," a "What's New In Baltimore" és a "Moggio" című számokból, és ebből építettünk fel egy órás szabad duett-fantáziát, ami aztán meglehetősen izgalmasra sikerült.
Ed az utóbbi időben nem sokat lépett fel élőben, és ez a kis együttműködés meghozta az étvágyunkat, hogy működjünk együtt a jövőben is. Később a 25-tagú Modern Art Orchestrával játszottunk - FANTASZTIKUS csapat - néhány Frank Zappa darab új hangszerelésű változatát, ezeket a roppant rátermett (és gyors!) Tom Trapp írta és vezényelte.
Valami nagyon megszállhatott ezen a koncerten, mert barátom és európai ügynököm, Pieter van Hoogdalem azt mondta, hogy szinte már félt tőlem (a szó jó értelmében, gondolom) ahogy a színpadon látott. Mindenesetre tényleg jól éreztem magam. Jár is egy nagy nagy köszönet mindenkinek, akinek a munkája mindezt lehetővé tette Budapesten: Szomolányi Janina, Fekete Kovács Kornél, Scott Chatfield, Pieter van Hoogdalem, Tom Trapp, Ed Mann és Gail Zappa."
forrás: United Mutations;
balint, 2007, november 19 - 04:18