A fenti lejátszási lista a korábban bemutatott rádióközvetítés rövidített (sűrített) anyaga - csak a zene, az interjúk és beszélgetések nélkül, így is 1:27 hosszú. Lentebb a közben zajló történés (balett?) leírása, ami újabb indokot szolgáltat nekem hogy ismét és újra és megint a Sad Jane-t hallgassam, nem beszélve a Sinister Footwearról.
- Bob In Dacron (part 1)
- Bob In Dacron (part 2)
- Sad Jane
- Mo & Herb's Vacation - First Movement / An athletic dance
- Mo & Herb's Vacation - Second Movement / An assortment of perverse, subconscious desires
- Mo & Herb's Vacation - Third Movement - Pamplona
- Mo & Herb's Vacation - Third Movement - Pamplona (part 2)
- Sinister Footwear - First Movement
- Sinister Footwear - Second Movement [1]
- Sinister Footwear - Second Movement [2]
- Sinister Footwear - Third Movement
- Ritual Dance of the Set Changers
- Spontaneous Minimalist Composition
- Pedro's Dowry
Műszál Bob / Szomorú Jane
(forrás: Information INK)
Rendes színpadi körülmények között ezt a darabot a "Sad Jane"-nel párban játsszuk. Ez egy balett, s mint ilyet adta elő egy korábbi alkalommal a Berkeley Symphony Orchestra is (Kent Nagano vezényletével). A szcenárió egy kellemetlen városi figurát mutat be (ő Bob), amint a magafajta középkorú férfi által még megérdemelni vélt erotikus örömök reményében a Magányos Szívek Klubjába indul. Az első rész (alcíme: "Bob ruhái") össze nem illő színeket és olyan ruhadarabokat próbál a zene nyelvén leírni, amelyeket csak egy ilyen BOB képes felvenni az estre készülvén. A vágy tárgyaiként megjelenő "képzeletbeli lányok" hangját műanyag, elemes "nevető-dobozok" jelenítik meg. A második részben (címe: "Bob berúg") hősünk már akcióban. A Berkeley-i bemutatón a kocsmáros - akit a háttérből két fekete ruhába öltözött táncos által mozgatott életnagyságú bábu alakított - a szomjas aranyifjak kiszolgálása feletti igyekezetében ténylegesen kettészakadt, s innentől a kilógó beleit maga után húzva tántorogta végig a műszakot. A történet további része túl hosszú ahhoz, hogy itt leírjam. (FZ az LSO fülszövegében)
A szcenárió többi része (Hanzo közreadása):
BOB RUHÁI
A színpadon világos, sárga, narancs és zöld fények. A szín Bob hálószobája. A hátsó függöny fekete. Három mozgatható pódiumon exrém méretű fogasokon exrém méretű, extrém ronda férfiruhákat látunk. Van egy jobb oldali fogas, egy középső fogas és egy bal oldali fogas. A bal oldali és a középső között egy nagy öltöző-tükör.
A középső fogason van egy szerkezet aminek segítségével a ronda ruhákat egy színházi függönyhöz hasonlóan szét lehet húzni, három táncos hölgy segítségével. Ezek a karakterek jelenítik meg azokat a fajta lányokat, akiket beindít egy ilyen BOBszerű fickó, mikor úgy igazán felöltözik. Hívjuk őket KÉPZELETBELI LÁNYOKNAK.
Bob csillogó fekete cipőben, fekete pamut bokazokniban, zoknikötőben, boxeralsóban és egy trikóban lép be jobbról. Egy abszurd paróka van rajta amitől úgy tűnik mintha magasra tornyozott haja lenne. A koreográfia során fogastól fogasig megy, ahogy felpróbál egy sor ronda ruhát. Az esti szettjének minden verziójánál felbukkannak a KÉPZELETBELI LÁNYOK, akik a belvárosi magányosok klubja felé mutogatnak. Bob végre megtalálja a tökéletes összeállítást, még gyönyörködik egyet magában és balra kimegy.
BOB TESTE VALÓJÁBAN
Ahogy elmegy, a Bob hatalmas, meztelen felfújható mása ereszkedik le fentről. A fények álomszerű hatást keltenek ahogy a KÉPZELETBELI LÁNYOK kibukkannak a fogas alól és gurulnak a földön ahogy BOB TESTÉN nevetnek. A fogasoknak és a tükörnek helyet adó platformokat kihúzzák a színpadról (vagy feketébe öltözött táncosok, vagy kábellel). Ahogy a a fogasok és a tükör eltűnik, három férfi táncos jön be és BOB TESTÉT vizsgálgatják. Az egyikük orvos. Van nála egy kis gumikalapács reflexvizsgálathoz. A másik cipőtisztító (mivel, bár BOB TESTÉNEK mása meztelen... de így is rá vannak festve egy pár szörnyű cipő, zokni és zoknikötő). Nála egy kis doboz van és egy rongy. A következő egy teniszedző (BOB TESTÉNEK kezében egy aránytalanul kicsi felfújható teniszütő van).
Ezalatt egy másik mozgatható platformon egy szürrealisztikus bárszerű díszlet látszik, működőképes berendezésekkel, amik mögött egy nagyon különös csapos üvegeket törölget – mindez balról érkezik.
BOB BERÚG
Ahogy megérkezik a bár, megváltozik a világítás és a felfújható BOB TESTE olyan fényeket kap, mintha egy magányosok klubjában álló szoborszerű dísz lenne. Egy rejtett cső segítségével a nevetséges test számos pontján buborékok jönnek elő. A többi fény az elmaradhatatlan forgó diszkógömbre esik (ez is a buborékokat hangsúlyozza) és az erősen piros és kék gerendákra. Ezen a ponton a KÉPZELETBELI LÁNYOK párokat alkotnak a DOKTORral, a CIPŐTISZTÍTÓ FIÚval és a TENISZEDZŐvel és általában ezekre az emberekre jellemző stilizált mozdulatsorokat adnak elő. Eközben a VALÓDI BOB lép be balról, azonnal a bárhoz megy, iszik egyet, amitől rögtön berúg és hülyét csinál magából a táncparkett közepén. A többi pár undorodva húzódik el tőle, miközben ő további italoknak érzi szükségét. Ahogy a bár felé tapogatózik, azt balról kihúzzák. A többi táncos jobboldalt távozik. BOB TESTÉt (amiből még mindig buborékok jönnek elő) felhúzzák, BOB egyedül marad az üres színpadon.
BOB TALÁLKOZIK JANE-NEL
A világítás holdfényt sejtet, kint a szabadban. Ruhákkal és madzagokkal összekötözött csomagokkal teli bevásárlókocsival JANE lép be balról. Különleges öltözete három rongyos, egymás tetején viselt nagykabátból, egy szörnyű, az arcát eltakaró nemezkalapból áll. A lábain rákötözött újságpapírok (illetve annak tűnő jelmez-cipők). Nyilvánvalóan hajléktalan: a Szatyros Hölgy most teszi meg az esti köröket mielőtt álomra hajtaná a fejét az utcán. Ahogy a földi javaival megérkezik és a színpadon körülnézve megfelelő alvóhelyet keres, BOB, az előző jelenet óta még a padlón, megpillantja JANE-t és nagyon csendben marad, remélve hogy észrevétlen maradhat... mivel a nőt UNDORÍTÓNAK találja. Jane végül talál egy helyet és levackol. Észrevette Bobot de nem érdekli mennyire undorító, amíg békén hagyja a szatyrában levő dolgokat.
JANE RUHÁI
A világítás most árnyjátékba alakul át, álomszerű képeket látunk Jane világából. A padló közelében füst gomolyog.
Alvás közbeni mocorgásából Bob legnagyobb ámulatára JANE gyönyörű lányként emelkedik fel a borzalmas nagykabát-gubójából... teljesen meztelen, a lábán levő újságpapíron és madzagokon kívül. A nagykabátok és a kalap kupaca a színpadon marad a saját álmaikat álmodni. Az ÚJ, FELJAVÍTOTT JANE számos kincset vesz ki a kosarából. Úgy csinál mintha felpróbálná a rongyos ruhákat, miután minden ruhadarabot a nagykabátokra dob. BOB körbejár a színpadon, és nézi, de nem igen hiszi amit lát.
JANE TESTE VALÓJÁBAN
Mindezenközben JANE MEZTELEN TESTÉnek egy visszataszító, hatalmas felfújható verziója ereszkedik le a színpadra, amitől BOB rémülten hőköl hátra, hiszen neki természetesen a Másik Jane tetszett. A világítás megváltozik, lila és vörös árnyékok vetődnek a színpadra a felfújható monstrumtól, amitől még borzasztóbban néz ki. A gyönyörű és meztelen Másik Jane most körbetáncolja, miközben Bobon nevet... hiszen most megjelent az ő felfújható másolata is, amit az alulról jövő fények ugyancsak tovább rondítottak. Az Igazi Bob megpróbálja megakadályozni, hogy a gyönyörű és meztelen Másik Jane az ő mását nézze. Miközben ismét buborékok kezdenek előjönni mindkettőből, a két bábu leereszt, a táncosok a színpad ellentétes oldalán eltűnnek a sötétben.